Neprevzeti Paketi – Tihi Uničevalec naše Spletne Trgovine

Neprevzeti Paketi – Tihi Uničevalec naše Spletne Trgovine

Dobrodošli nazaj, dragi ljubitelji personaliziranega nakita!

Danes bomo govorili o nečem, kar marsikdo morda ne vidi kot pomemben del nakupnega procesa, a v resnici ima lahko velik vpliv na naše poslovanje – neprevzeti paketi.

Kot spletna trgovina Engraving se zavedamo, da je vsak nakup za vas poseben trenutek. Tako kot vi, smo tudi mi vsakič nestrpno pričakovali, da bo vaša izbrana in personalizirana ogrlica, zapestnica ali prstan prispela varno in hitro na vaš naslov. Vendar pa se je v zadnjem času pojavil problem, ki lahko vpliva na vašo izkušnjo nakupovanja – neprevzeti paketi.

Dejstvo je, da se 10-20% poslanih paketov vrne nazaj k nam zaradi zavrnjene dostave. Včasih je to posledica napak stranke, vendar v večini primerov gre za težave s kurirji. To lahko povzroči zamude pri dostavi ali celo izgubo izdelkov, kar pa je za nas kot trgovino in za vas kot kupce izredno neprijetno.

Razlog za težave z neprevzetimi paketi pogosto tiči v načinu plačila. Večina naših strank izbere plačilo po povzetju, medtem ko le 10% opravi nakup s kartico. Tu je ključni trenutek, ki lahko naredi razliko. S plačilom s kartico se zmanjša tveganje za neprevzete pakete, saj se plačilo uredi vnaprej in ni odvisno od fizičnega prevzema paketa.

Zavedamo se, da je plačilo po povzetju priročna možnost, vendar vas vljudno pozivamo, da razmislite o izbiri plačila s kartico. S tem ne le olajšate proces dostave, ampak tudi prispevate k večji učinkovitosti naše trgovine in izboljšanju vaše izkušnje nakupovanja.

Zahvaljujemo se vam za vašo pozornost in zaupanje v našo spletno trgovino Engraving. Vaše zadovoljstvo je naša največja prioriteta, zato bomo še naprej delali na izboljšavah, ki bodo koristile vam in nam.

Najlepša hvala, Ekipa Engraving

Nazaj na spletni dnevnik